Sennheiser OMX 50 VC Street In-Ear Headphones zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser OMX 50 VC Street In-Ear Headphones zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

Maupy 01-12-2009

De gehele OMX range oortelefoons met haakjes zijn hetzelfde. Weliswaar heb ik de sportversie maar die is precies hetzelfde qua vormgeving. Enkel de kleur is oranje.

Zoals andere al aangaven in reviews was voor mij de reden van aanschaf ook dat ik het omgevingsgeluid niet volledig wilde afschermen terwijl ik (race-)fiets.

Na 1 week zat er al een breuk in de kabel. Zou niet weten hoe die erin gekomen is. Mag niet. Wel keurig kunnen ruilen. Maar wel vervelend want je moet weer naar de winkel voor zoiets.

De dopjes doen bij mij na verloop van tijd echt pijn. Het geluid is zwak door veel te veel geluid dat wegsijpelt. Erg jammer want je hebt hoge verwachtingen van Sennheiser.

Mijn vrouw heeft simpele Philips, en die zijn veel beter. Vallen dieper in het oor en blijven beter zitten. Die kostten slechts Euro 9,- Mijn advies is om die te kopen.

Inmiddels heb ik ook Philips gekocht. Blijven veel beter zitten.

De geluidsbeleving (diepte en bas) van in-oor dopjes haal je natuurlijk nooit, maar dat is ook niet de bedoeling.

nicoensennheiser 30-03-2008

In tegenstelling tot de overige reviews ben ik zeer tevreden over deze oordopjes.
Heb ze voornamelijk gekocht voor op de racefiets, en ik moet zeggen dat ze prima blijven zitten.
Met helm en bril zijn ze er niet uitgevallen.
Ik heb op 1 kant een schuimrubber gedaan maar dat maakt geen verschil.
Natuurlijk is het aanbrengen iets meer werk.
Ik ben blij dat ze niet geheel in mijn oor verdwijnen zoals veel in-ear dopjes van tegenwoordig.
Zelf op kruisingen waar ik toch snel links en rechts moest kijken blijven ze perfect zitten.
Het geluid is vertrouwd Sennheiser al moet ik de mp3 speler wel ietsje harder zetten dan met de oude dopjes.
Ik vond de antennefunctie wel minder goed maar dat kan mogelijk te maken hebben met de volumeregeling in de draad.
Ik vindt het draagcomfort uitstekend en voel ze na een kwartier helemaal niet meer.
Vormgeving is correct ter vergelijking met die groene van Sennheiser.
Over de duurzaamheid kan ik weinig zeggen, ik denk dat je ze wel voorzichtig moet uithalen v.w. de haakjes die kunnen blijven haken.
Al met al ben ik tevreden met oordopjes voor een leuke prijs die goed blijven zitten.

silly 18-01-2008

Ook mijn mening. Bij mij blijven oordopjes ook niet zitten dus had ook oordopjes met een beugeltje. Hiervoor had ik Philips en daar was ik zeer tevreden over. Omdat Sennheiser ook goed schijnt te zijn wilde ik deze proberen. Heb ze afgelopen maandag gekocht en 10 minuten ingehad. Heb nu al besloten andere te gaan kopen want de oordopjes zitten voor geen meter (ze zijn veel te dik) en blijven niet goed in mijn oren zitten. Baal er stevig van.

Inky 26-07-2007

Best aardig, maar het volume valt iets tegen. Het beste resultaat krijg je door de bijgeleverde rubberen ringetjes met 'flapjes' te gebruiken, die je oor afsluiten. Helaas blijven de flapjes overal achter hangen en na een week was ik er al eentje kwijt.

Beetje jammer dus. Voor dit geld kun je beter een paar Sony of Philips aanschaffen.

Emv 12-07-2007

Omdat gewone oordopjes bij mij snel uitvallen, besloot ik deze te kopen. Helaas viel dit heel erg tegen. Deze oordopjes vallen, ondanks het beugeltje die je achter je oor klemt, net zo snel of sneller uit dan normale oordopjes. Ik kreeg ze geen eens echt goed in mijn oor. Als ik ze lang gebruikte dan kreeg ik wondjes in mijn oor. Nee, dit is niet bepaald een aanrader, vooral niet voor die 25 euro! Misschien dat ik gewoon erg kleine oren heb en dat ze bij iemand anders wel prettig zitten.